sábado, 25 de maio de 2013

New shoot - Used magazine!!

This week has been a good news week. Really. New job, John Mayer tickets and... one of my shoots with the amazing Anya Holdstock published in Used Magazine!!!!!!! Yay!
This is a great honour, and an amazing opportunity. Their online editorial selection is really great, and I'm so happy to be included in it.
Take a peak at the behind the scenes of the shoot (which I should have posted months ago, but...). Will post the images next post. But you can kill the impatience here. Or on my website :)

---

Essa semana foi uma semana de boas notícias! Sério. Emprego novo, ingressos para o show do John Mayer e... uma das minhas shoots com a maravilhosa Anya Holdstock sendo publicada na revista Used!!! Uhul!
É uma honra para mim, realmente uma grande oportunidade. A seleção de editoriais online da revista é incrível e impecável, e eu me sinto muito privilegiada e super feliz de ser incluída nessa seleção!
Dêem uma olhada nos bastidores da shoot (que eu deveria ter postado meses atrás!). Irei postar as fotos no próximo post. Mas vocês podem matar a curiosidade de vez aqui. Ou no meu site! :)



Clothessssss and shoes! I have to admit that I'm a little obsessed with silver shoes nowadays.


Anya's camera collection envy

Polaroids... I die!

Little stars on Kristy's face! We die!

Nenhum comentário:

Postar um comentário