sábado, 7 de maio de 2011

New city, new beginnings

Descidi começar do zero. A um tempo já estou querendo voltar com um blog de moda, mas sempre fico adiando. "Não tenho tempo", "não tenho inspiração", "não tenho nada novo para acrescentar ao mundo"... cansei das desculpas, Olimpia!
Não achei que seria bom continuar com o meu blog antigo, "The Fashion Fabulous", onde eu escrevia com 15, 16 anos, porque estou em uma fase total e completamente diferente da minha vida. O título diz "New city, new beginnings" porque agora estou morando em Londres. Deixei as areias do Rio de Janeiro, meu paraíso, para correr atrás de uma carreira descente no mundo da moda. Uhuul!! Parece perfeito, verdade? Mas não é! É vida dura e ralação, mas vale muito a pena, eu amo minha faculdade.
Estou no primeiro ano de Fashion Styling no Istituto Marangoni. Comecei em outubro, mas vamos fingir que eu coloquei a minha vida de cabeça pro ar só agora, ok?
Para falar a verdade, eu não tenho a mínima idéia do que estou fazendo... sério. Não sei o que será de mim (nossa!) ou desse blog, mas quem se importa?? Não dói e eu não tenho nada a perder! Eu vou compartilhar (ô palavrinha) meus pensamentos (talvez, quem sabe), fotos, inspirações, eee talvez até posso mostrar uns trabalhos da faculdade! DDSN = dia de são nunca.
OK! Não prometo sucesso! Do blog, obviamente. Veremos.
XX
Olimpia Liberti (Oli)




I decided to star from zero. For a while now I want to go back with a fashion blog, but somehow I always find an excuse not to... ''oh, I don't have time'', ''don't have inspiration'' or ''don't have nothing new to give to the world''. I'm tired of excuses, Olimpia!
I didn't thought it was a good idea to continue with my older blog, The Fashion Fabulous, the one that I used to write in when I was 15, 16 years old, because I am in a totally different phase in my life. The title is "New city, new beginnings" because I am living in London now, and I left the sands of Rio de Janeiro behind, to pursue my dream of working in fashion! Uhul!! It sounds marvellous doesn't it? But it's not! It's a lot of hard work, but it is totally worth it, I love it.
I'm studying fashion styling at Istituto Marangoni, doing my first year now. I started in October, but let's just pretend that I am changing my life upside down just now, ok?
To tell you the truth, I really don't know what I am doing... seriously. I don't know what it will become of me (oh god), or of this blog, but who cares?? It doesn't hurt and I don't have nothing to loose! I will share my thoughts (maybe), pictures, inspirations, and who knows, some school works!
OK! I don't promise success. Of the blog, obviously. We'll see.
XX,
Olimpia Liberti (Oli)

Nenhum comentário:

Postar um comentário